اخبار نرم افزار و اپلیکیشن, اخبار تکنولوژی

تکنولوژی غیرمنتظره Live Text

امروزه تصاویر شامل متن های بسیار مفیدی هستند که استفاده راحت و سریع از آن ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است. قابلیت شگفت انگیز Live Text برای خواندن متن در تصاویر با کمک هوش مصنوعی، همه را متعجب می کند.

بدون هیچگونه تایپ کردنی از روی متن موجود در تصاویر، سرچ کنید یا محتوای متنی در عکس را برای دوستانتان ارسال کنید! این فناوری فوق العاده نیست؟ بیایید بیشتر در مورد آن صحبت کنیم.
اگر عکسی که در اختیار دارید حاوی اطلاعات متنی مهمی است و می خواهید آن را برای دوستانتان بفرستید تنها کاری که لازم است انجام دهید، انتخاب متن، کپی کردن و ارسال آن است. با یک چشم بر هم زدن دانشتان را با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

خوب است بدانید اگر آن متن در محیط اطرافتان قرار دارد، می توانید از آن عکس بگیرید و سپس مراحل انتخاب، کپی و ارسال را انجام دهید. همچنین اگر ابهامی در متن موجود در تصویر وجود دارد که ذهن شما را به خود مشغول کرده است، کافی است آن را کپی کنید و سپس در مرورگرتان پیست کنید.

همچنین شما قادر خواهید بود آدرس مکان هایی که چندین سال پیش رفته اید را با سهولت کامل به یاد آورید، همچنین اگر شخصی برای شما تصویری ارسال کرد که آدرس رستوران یا ناحیه خاصی در آن قرارداد و کنجکاو هستید موقعیت آن را بفهمید، بدون هیچ دردسری اسم آن رستوران یا موقعیت جغرافیایی را از تصویر انتخاب کنید و در گوگل مپ جایگذاری کنید تا هم موقعیتی که سالها قبل بوده اید را به یاد آوردید و هم حس کنجکاوی شما رفع شود.

تکنولوژی Live Text

تکنولوژی Live Text شما را انگشت به دهن می کند!

می دانید قادر هستید بدون شماره گیری با کسانی که شماره تماسشان در تصویر قرار دارد تماس بگیرید! با این فناوری دیگر نیازی به یادداشت کردن شماره ندارید؛ به سرعت و بسیار راحت، روی شماره ضربه بزنید تا تماس انجام پذیرد و ارتباطتان برقرار شود. این قابلیت علاوه بر کاهش زمان شماره گیری، احتمال اشتباه گرفتن شماره را به صفر میرساند. با تکنولوژی Live Text سریع و مطمئن با هر شخصی که شماره تماسش در تصویر است تماس بگیرید.

همچنان با ما همراه باشید چرا که در ادامه به معرفی ویژگی دیگری از Live Text می پردازیم که شما را غافلگیر می کند. شما می توانید در حین وبگردی، از صفحات مرورگر یا تصاویری که در دنیای مجازی می بینید اسکرین شات بگیرید و با این برنامه از تمام جزئیات آن مطلع شوید! برای اینکار از اسکرین شاتی که گرفته اید، متن یا لغت مدنظرتان را از تصویر انتخاب کنید و در صفحات دیگر وب تحقیق کنید تا از زیروبم آن باخبر شوید.

اگر تصویری دارید که محتوای متنی آن به زبانی است که جملاتش را درک نمی کنید و زبانش برای شما قابل فهم نیست، تکنولوژی Live Text شما را تنها نمی گذارد. شما می توانید بدون هیچ زحمتی، متن را کپی و در گوگل ترنسلیت جایگذاری کنید تا متوجه متن موجود در تصویر شوید

تکنولوژی Live Text با استفاده از شبکه های عصبی عمیق و هوش مصنوعی، توسعه پیدا کرده است. این برنامه قدرتمند با دستگاههای آیپد، آیفون و مک سازگار است و هفت زبان روز دنیا را پشتیبانی می کند. شما می توانید مشخصات و قیمت گوشی های آیفون اپل را در فروشگاه ما ببینید.
هوش مصنوعی دریچه های شگرفی از فناوری های نوین را به روی شما می گشاید و Live Text نمونه ای جذاب از این حوزه محسوب می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *