اخبار تکنولوژی

سیر صعودی مبلغ تسهیلات والتا ادامه دارد!

والتا مبلغ تسهیلات خود را افزایش داده و هم اکنون این رقم را به 30 میلیون تومان رسانده تا بتواند کمک‌حال بهتری برای خریداران باشد و کاربران بیشتر روی آن حساب کنند.
با این مبلغی که والتا در اختیار شما قرار می‌دهد، قدرت خرید شما از فروشگاه‌های اینترنتی و حضوری افزایش می‌یابد.

گفتیم والتا می‌تواند پشتوانه‌ای در هنگام خرید باشد که بتوانیم با دست بازتری خرید کنیم، اما می‌دانید اصلاً والتا چیست؟
والتا، فضایی امن است که قابلیت‌های پرداخت آنلاین و خرید اعتباری را در کنار سرمایه‌گذاری در یک پلتفرم جامع در اختیار کاربران قرار می‌دهد. با این مکانیزم می‌توانید به‌واسطه تأمین مالی لیزینگ‌ها، در فضای مجازی، به‌صورت اقساطی، جامع‌تر و باکیفیت‌تر خرید کنید. پس هنگام خرید آن را در نظر داشته باشید تا محصولات موردعلاقه خود را بدون نگرانی بابت هزینه‌ای که دارند، تصاحب کنید.

در چه موقعیت هایی دلمان به وجود والتا گرم باشد؟

تسهیلات خرید کالا- کیف اعتباری خرید کالا (قسطی)

این کیف اعتباری، یاری‌رسان شما در هنگام خرید از فروشگاه‌های آنلاین و آفلاین، به‌وسیله اعتباربخشی و اقساطی کردن خرید است. شما قادر خواهید بود اقساط را به‌صورت ماهیانه پرداخت کنید و فشار مالی را کمتر احساس کنید. در والتا می‌توانید از تأمین‌کننده‌های مالی متفاوتی تسهیلات دریافت کنید و از صدها پذیرنده متنوع خرید کنید.

پرداخت اعتباری- امکان فروش اقساطی در فروشگاه های آنلاین و حضوری

این قابلیت، مزیتی بزرگ برای کسانی که از فروشگاه آنلاین یا فیزیکی بهره می‌برند است. البته اگر قصد فروش اقساطی از طریق پلتفرم والتا را داشته باشند. درگاه پرداخت اعتباری والتا با پشتیبانی از پرداخت‌های نقد و اعتباری، روشی نوین در صنعت پرداخت به شمار می‌آید که بسیاری از مشکلات فروشگاه‌ها را مرتفع خواهد کرد.

نرخ تسهیلات چقدر است؟

همان‌طور که ذکر شد تأمین‌کنندگان مالی بسیاری با والتا همکاری می‌کنند که نرخ‌های متفاوتی را برای خرید تسهیلاتی کاربران در نظر می‌گیرند. تصمیم‌گیری در انتخاب بهترین گزینه تأمین‌کننده بر عهده شما خواهد بود.

افزایش تسهیلات والتا

همراهان عزیز می‌دانید که فروشگاه اینترنتی آی تی مال هم از این مزیت بهره می‌برد و توانسته خرید اقساطی والتا را روی محصولاتش اعمال کند؟

پس بدون نگرانی بابت قیمت کالا و دستگاه های موجود در سایت نسبت به خرید اقدام کنید. ما اقلام دیجیتال خود را با گارانتی‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری ارائه می‌دهیم. همچنین ارسال رایگان به سراسر کشور و مشاوره‌های صوتی و تصویری کارشناسان از خدماتی است که برای مشتریان عرضه می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *