اخبار تکنولوژی, اخبار نرم افزار و اپلیکیشن

رویداد معرفی ویندوز 11

ویندوز 11 برای گیمرها

Panos Panay مدیر ارشد محصولات مایکروسافت در این رویداد اعلام کرد که اگر شما یک گیمر هستید پس ویندوز 11 برای شما ساخته شده است.
مایکروسافت برخی از ویژگی های کنسول ایکس باکس Xbox خود را به ویندوز 11 آورده است که شامل HDR خودکار است که نور و رنگ را در هنگام بازی تنظیم می کند تا تصاویر کیفیت بهتری داشته باشند.

ویندوز 11

همچنین ویژگی Xbox Game Pass که تا به الان برای آخرین نسخه کنسول های Xbox بود را برای ویندوز 11 در دسترس قرار داده است. با وجود Xbox Game Pass برای دستگاه خود، حالا به راحتی می توانید به بیش از 100 بازی رایانه ای دسترسی داشته باشید.

ویندوز 11

پشتیبانی ویندوز 11 از برنامه های اندروید

مایکروسافت اعلام کرد ویندوز 11 از طریق برنامه Amazon`s Appstore از برنامه های Android پشتیبانی خواهد کرد. این بدان معنی است که برنامه های پرطرفداری مثل تیک تاک TikTok که در حال حاضر در گوشی موبایل از آنها استفاده می کنید، حالا در دسکتاپ ویندوز 11 شما نیز در دسترس خواهد بود.

ویندوز 11

نکته قابل توجه این است که این ویژگی جدید ویندوز 11 شبیه به پشتیبانی مک بوک های اپل با تراشه M1 از برنامه های iPhone و iPad است که به تازگی منتشر کرده است.

برای دانلود برنامه های کاربردی گوگل مثل Gmail، Maps و دیگر سرویس های پرطرفدار آن ابتدا باید وارد حساب آمازون خود شوید که این امکان برای کاربرای ایرانی ممکن نیست.

ارتباط آسان با مخاطبین

Microsoft Teams نرم افزار کنفرانس ویدئویی و چت که حالا با یک آپدیت شبیه به یک برنامه پیام رسان شده است که خیلی راحت و مستقیم می توان یک تماس ویدئویی برقرار کرد. آیکون این برنامه در تسک بار قرار دارد و شما می توانید با چت کردن، گفتگوی صوتی یا ویدئویی با مخاطبین شخصی خود در هرکجای جهان با هر سیستم عامل یا دستگاهی که دارند خیلی سریع ارتباط برقرار کنید.

ویندوز 11


البته اگر طرف مقابل برنامه Teams App را نصب نکرده باشد تنها می توانید با ارسال پیام با او گفت و گو کنید. همچنین قابلیت بی صدا کردن و ارائه به طور مستقیم از تسک بار را دارد.

طراحی جدید ویندوز 11

گوشه های گرد پنجره ها، تم های جدید و منو در مرکز تسک بار از ویژگی های جدید ظاهری ویندوز 11 است که در مقاله قبلی بیشتر توضیح داده شده است که می توانید از اینجا بخوانید.
لوگوی جدید ویندوز 11 یک مربع ساده با چهار صفحه برابر است.

ویجت های ویندوز 11

ویندوز 11

با وجود ویجت ها در ویندوز 11 شما سریعتر به اخبار و دیگر اطلاعات مهم مربوط دسترسی دارید که این اطلاعات با استفاده از هوش مصنوعی برای هر فرد، شخصی سازی شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *