بررسی و مقایسه موبایل, بررسی و مقایسه

شگفتی گوشی های شیائومی

مزیت های گوشی شیائومی که با دانستن آن ها نمی توانید به شیائومی نه بگویید!

شیائومی از کجا آمد؟

شیائومی در سال 2010 توسط یک کارآفرین چینی به نام لی جون در چین تاسیس شد. آن ها محصولات خود را از نظر سخت افزار، نرم افزار و سیستم عامل، با کیفیت بالا و از نظر فناوری، بسیار نوین ساخته‌اند و با قیمت ۶۰٪ پایین‌تر از برندهای دیگر به فروش می‌رسانند.
در بدو ورود محصولات شیائومی، چون ساخت چین بود با استقبال زیادی مواجه نشد، شاید قیمت پایین آن مزید برعلت شده بود و تصور می‌شد که کیفیت ایده آلی هم ندارد. اما اکنون شیائومی ثابت کرده که تصورات ابتدایی نادرست بوده است و با گسترش و توزیع شیائومی در سایر کشورها، در عرض تنها هفت سال، هم‌اکنون این گوشی در حدود 30 کشور جهان موجود است.

یکی از مزیت‌های رقابتی که شیائومی از آن بهره می‌برد تنوع محصولاتش می‌باشد. به‌عنوان‌مثال، آنها از نوآوری خود برای معرفی محصولات جدید غیر از گوشی استفاده می‌کنند. این ویژگی سبد محصولات آنها را افزایش می‌دهد و مشتریانشان دائماً درگیر پیگیری جدیدترین کالاهایی هستند که ارائه می‌دهند.

مزیت های گوشی شیائومی

ویژگی های زیر به شما می گوید که چرا باید به فکر خرید شیائومی باشید.

  • قیمت پایین
  • سخت افزار و کیفیت ساخت عالی
  • دوربین قدرتمند
  • رابط اندرویدی MIUI
  • قابل اعتماد بودن
  • حذف برنامه های اضافی
  • طراحی عالی

قیمت پایین گوشی های شیائومی

گوشی‌های شیائومی به طرز باورنکردنی ارزان هستند! قیمت، مهم‌ترین عاملی است که هنگام خرید گوشی باید در نظر داشته باشید. اصلی‌ترین دلیل اینکه چرا 99.9٪ مردم تلفن‌های شیائومی را خریداری می‌کنند، قیمت آن می‌باشد.
شما می‌توانید شیائومی را که دارای صفحه‌نمایش OLED، دوربین سه لنز، 8 گیگابایت رم و جدیدترین پردازنده کوالکام Snapdragon 865 است را با قیمتی کمتر از گوشی‌های دیگر خریداری کنید.

قیمت‌گذاری تهاجمی، مهم‌ترین تاکتیک بازاریابی شیائومی است. آنها این کار را با نگه‌داشتن حاشیه‌های سود بسیار ناچیز در فروش گوشی‌های خود انجام می‌دهند. شیائومی از هر دستگاهی که می‌فروشد فقط 5٪ سود کسب می‌کند که این برای حاشیه سود اپل و سامسونگ در دنیا بسیار کم است. شیائومی به دلیل کیفیت و قطعاتی که در ساخت استفاده می‌کند، ارزان نیست بلکه به دلیل ساختار تجاری و بازاریابی که دارد هست. چراکه همیشه فروش یک محصول ۱۰۰ دلاری به ۱۰۰۰ نفر بهتر از فروش یک محصول ۱۰۰۰ دلاری به ۱۰۰ نفر است. شیائومی موفق به فروش همان گوشی‌هایی شده که برندهای دیگر مثل سامسونگ تقریباً با ۲ برابر قیمت می‌فروشند.

مزیت های گوشی شیائومی

سخت افزار و کیفیت ساخت

قیمت‌های پائین، هرگز کیفیت شیائومی را زیر سؤال نمی‌برد. اگر بخواهیم پردازنده آن را بررسی کنیم باید بگوییم برخلاف گوشی‌های قیمت پائین دیگر که از پردازنده‌های نسبتاً ضعیف MediaTek استفاده می‌کنند، تقریباً همه گوشی‌های شیائومی با پردازنده Snapdragon کار می‌کنند که بهترین پردازنده گوشی محسوب می‌شود. از نظر کیفیت ساخت، خوب است بدانید ماده‌ای که برای ساخت داخل و خارج گوشی استفاده می‌شود کیفیت بالایی دارد. شگفت آور است که بدنه شیائومی با قیمت پائینی که دارد فلزی است.

مزیت های گوشی شیائومی

دوربین قدرتمند

همان‌طور که گفتیم شیائومی از سخت‌افزار با کیفیت بالا برخوردار است و ماژول دوربین نیز از این قاعده مستثنی نیست. گوشی چه میان‌رده باشد چه پرچمدار، دوربین عالی دارد. با گوشی Redmi 2 برخلاف قیمت پایینی که دارد می‌توانید تصاویر شگفت‌انگیز و فیلم‌هایی با وضوح ۱۰۸۰p بگیرید. شیائومی mi 5 حتی دارای یک تثبیت‌کننده نور تصویر است.

رابط کاربری MIUI بسیار قوی مبتنی بر اندروید

چرا MIUI این قدر خاص است؟ مزایایی که این رابط کاربری دارد آن را بسیار محبوب کرده است. از جمله:
قابلیت شخصی سازی: شما می توانید هر بخش از نرم افزار مانند صفحه قفل و قسمت های دیگر را متناسب با سلیقه خود تنظیم کنید.
سرعت بالا: مهم نیست چه برنامه های سنگینی روی گوشی خود نصب‌کرده باشید چون شما به‌راحتی و سریع می‌توانید با آنها کار کنید.
امنیت: برنامه امنیتی پیش‌فرض در شیائومی بسیار قدرتمند می‌باشد.
به‌روزرسانی منظم: MIUI توسعه دهندگان بزرگی دارد، بنابراین نرم‌افزار به طور منظم با ویژگی‌های جدید بهبودیافته و اشکالات آن رفع می‌شود. نکته جالب‌توجه این است که شیائومی حتی برای دستگاه‌های قدیمی خود به‌روزرسانی‌های MIUI را ارائه می‌دهد تا دیگر نگران منسوخ شدن نرم‌افزار خود نباشند.

مزیت های گوشی شیائومی

قابل اعتماد بودن

برخلاف تصویر ذهنی بدی که از اکثر محصولات چینی دارید، باید به شیائومی اعتماد کنید چراکه از سخت‌افزار و نرم‌افزار عالی استفاده می‌کند. تجربه ثابت کرده است که برای استفاده طولانی‌مدت، گوشی های شیائومی عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد و شما سال‌های زیادی می‌توانید آن را داشته باشید، بدون اینکه خللی در سخت‌افزار و نرم‌افزار آن ایجاد شود.

حذف برنامه های اضافی

اکثر سازندگان، گوشی‌های خود را با برخی از برنامه‌های از پیش نصب شده به فروش می‌رسانند که در بیشتر مواقع نمی‌توان آن‌ها را حذف کرد. برنامه‌های اضافی که هیچ استفاده‌ای از آن‌ها نمی‌کنیم و حافظه RAM را بیهوده اشغال می‌کنند. شیائومی فقط برنامه‌های کاربردی مثل موزیک، مرورگر و تعداد کمی برنامه‌های اساسی دیگر را از پیش نصب می‌کند و به فروش می‌رساند.

مزیت های گوشی شیائومی

طراحی عالی گوشی های شیائومی

اگر یک گوشی پرچمدار شیائومی را کنار گوشی دیگری مثلاً گوشی هوآوی یا سامسونگ قرار دهید و از کسی بخواهید حدس بزند کدام‌یک 60٪ ارزان‌تر است، هیچ‌کس قادر به تشخیص آن نیست.
از نظر طراحی، گوشی‌های شیائومی بسیار زیبا به نظر می‌رسند و تمام ویژگی‌هایی که باید یک گوشی پرچمدار برتر Android داشته باشد را دارد. از جمله نمایشگرهای OLED تمام صفحه، زاویه‌های خوب، کیفیت ساخت مناسب، دوربین‌های لنز سه‌گانه در عقب و نرم‌افزارهای زیبا را دارد.

برای مشاهده انواع گوشی های شیائومی با مشخصات کامل و قیمت بسیار ارزان می توانید روی لینک کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *