اخبار گجت ها, اخبار تکنولوژی

انقلابی در مچ بند های هوشمند می بند شیائومی

طرف‌داران شیائومی هر روز منتظر نوآوری‌های خارق‌العاده‌ای از سوی این شرکت هستند، شیائومی هم قصد ندارد دوست دارانش را خیلی منتظر بگذارد و با محصولات ارزنده‌ای که ارائه می‌دهد آن ها را شگفت‌زده می‌کند.

اکنون نوبت به انتشار مچ بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band Global Version 6 رسیده است. هوشمندی و زندگی‌کردن در عصر تکنولوژی را با این مچ‌بند هوشمند تجربه کنید! شیائومی فناوری‌های پیشرفته و به‌روز دنیا را در این مچ‌بند تعبیه کرده تا کاربردهای متفاوتی داشته باشد و بتواند تمام نیازهای کاربران را مرتفع سازند.

بررسی می بند 6

این برند معتبر و خوش نام تاکنون توانسته با ارائه گوشی های هوشمند با کیفیت، خود را به همگان اثبات کند. عملکرد بالا و کارایی بی‌نظیر دستگاه‌های این شرکت، توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده است و خوشبختانه تمام کسانی که به شیائومی اعتماد کرده‌اند توانسته‌اند پاداش اعتمادشان را بگیرند. دستگاه‌های خارق‌العاده با قیمت مقرون‌به‌صرفه چیزی است که این شرکت برای طرف‌دارانش درنظر گرفته است.
بیایید به بررسی مچ‌بند هوشمند شیائومی می بند 6 بپردازیم تا بیشتر به آن اطمینان کنیم و حتماً به فکر خرید این محصول چشمگیر باشیم.

بررسی می بند 6 شیائومی

در ابتدا به نوع کاربری این مچ‌بند اشاره می‌کنیم، می بند 6 برای استفاده روزمره افراد مخصوصاً ورزشکاران بسیار ایده‌آل است.
جنس بدنه آلومینیومی آن، منجر به استحکام بالا و آرامش خیال حین استفاده می‌شود. پس خانم‌ها و آقایان با خیالی راحت آن را بر مچ ببندند و از سخت‌افزارش مطمئن باشند.
افزایش سایز 50 درصدی صفحه‌نمایش، بهره‌مندی از سنسور اکسیژن خون، پشتیبانی از 30 فعالیت ورزشی، نمایشگر AMOLED، عمر باتری طولانی‌مدت و همچنین پشتیبانی از دستیار صوتی الکسا از نبوغ‌های به‌کاررفته در می بند 6 به شمار می‌آیند.

بررسی می بند 6

می‌دانید می بند 6 قابلیت این را دارد که کیفیت تنفس شما را در حین خواب بررسی کند؟ گجت هوشمند سلامتی می بند 6، به این ویژگی زیبنده شده است. تمام این ویژگی‌های فوق‌العاده در کنار قیمت اقتصادی این دستگاه، جای هیچ فکری را برای خرید آن باقی نمی‌گذارد. پس در انتخاب پرمنفعت آن مردد نباشید، چراکه برنده نهایی شما خواهید بود! می بند 6 چشم‌نواز را در کنار گوشی شیائومی داشته باشید تا تکنولوژی را لمس کنید.

تفاوت مدل می بند 6 گلوبال و چینی در چیست؟

می بند 6 در مدلی که برای بازار جهانی تولید شده است از NFC پشتیبانی نمی‌کند و این قابلیت تنها در مدل طراحی شده برای بازار چین به چشم می‌خورد. هرچند مدل بدون NFC در چین هم عرضه می‌شود البته با قیمتی پایین تر از بازار جهانی! جالب است بدانید یکی از مدل‌هایی که در چین ارائه می‌شود مجهز به سرویس پرداخت و دستیار صوتی شیائومی نیز می‌باشد و خبری از این ویژگی‌ها در مدل‌هایی که به‌صورت گلوبال در اختیار مردم قرار می‌گیرد نیست. به‌علاوه، تفاوت بزرگ این دو مدل گلوبال و چینی در زبان، کیبورد و برخی برنامه‌ها می‌باشد. ROM چینی با سه زبان چینی سنتی، چینی ساده و انگلیسی عرضه می‌شود، همچنین کیبورد در مدل چینی Google Pinyin می‌باشد.

بررسی می بند 6 شیائومی

شما همراهان عزیز می‌توانید این مچ‌بند استثنایی را با بهره‌مندی از تضمین اصالت کالا، گارانتی معتبر سخت‌افزاری و نرم‌افزاری و مهلت 10 روزه تست از سایت فروشگاهی آی تی مال خریداری کنید. درصورتی‌که قصد بررسی بیشتر مچ‌بند می بند 6 را دارید، می‌توانید با کارشناسان این فروشگاه تماس صوتی و تصویری حاصل کنید تا شما را در جریان جزئیات بیشتر قرار دهند و در تصمیم‌گیری به شما کمک کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *