راهنمای خرید لپ تاپ, راهنمای خرید

ویژگی های لپ تاپ مناسب بورس و تریدینگ

امروزه و به ویژه در سال های اخیر به دلیل بازدهی مناسب بورس و بازار های مالی به طور تقریبی در هر خانه یک نفر در بازار های مالی سرمایه گذاری می کند.
به دلیل اهمیت سرعت و دقت در انجام معاملات این بازارها، کشور های مختلف از جمله ایران اقدام به راه اندازی بستر های آنلاین برای آن کرده اند. از این رو برای انجام معاملات داشتن یک دیوایس آنلاین، ضروری به نظر می رسد. همچنین در این بازار های مالی به دلیل اهمیت سرعت تصمیم گیری و تحلیل برای سود دهی بیشتر و جلوگیری از ضرر نیاز به یک لپ تاپ سریع و قابل اعتماد داریم. سری های لپ تاپ ایسوس مدل های مختلفی دارد که برای بورس و تریدینگ مناسب هستند.
برای اجرای برنامه های تحلیلی بورس به دلیل حجم بالای داده ها و نیاز به پردازش و تحلیل سریع باید در انتخاب رم، پردازنده و همچنین گرافیک لپ تاپ دقت لازم را به عمل آورد.

در ادامه با برخی از محبوب ترین برنامه های تریدینگ و تحلیل بورس آشنا می شویم.

  • متا تریدر Meta Trader
  • نرم افزار eSignal
  • داینامیک تریدر Dynamic Trader
  • آمی بروکر AmiBroker
  • ادونس گت Advanced Get

برای اجرای برنامه های تریدینگ و تحلیل، نیاز به صفحه نمایش خوب و فضای ذخیره سازی سریع دارید تا با مشکل کندی و مدت زمان لود بالا رو به رو نشوید.
حالا با بررسی تک تک قطعات به صورت تخصصی تر و جداگانه برای انتخاب لپ تاپ مناسب بورس با ما همراه ما باشید.

لپ تاپ مناسب بورس و تریدنیگ

ویژگی های لپ تاپ مناسب بورس

پردازنده

پردازنده به عنوان قلب تپنده لپ تاپ شما است. وقتی برای ترید، برنامه مورد نظر خود را باز می کنید داده های بسیاری برای پردازش در صف قرار می گیرد. اگر پردازنده ضعیفی انتخاب کنید پس مدت زمان بارگذاری این برنامه ها افزایش یافته و شما با مشکل کندی و هنگ کردن سیستم مواجه خواهید شد.

توصیه به تریدرها انتخاب پردازنده های intel i5 به عنوان حداقل پردازنده برای انجام تحلیل های بورس و استفاده از برنامه های تریدینگ است.

رم

همانطور که گفته شد با اجرا کردن برنامه های تریدینگ و تحلیل، حجم زیادی از داده ها باید پردازش شوند و بطور کلی فضای پردازش داده ها در کامپیوتر، رم است که در اینجا از دو لحاظ مورد توجه قرار می گیرد.
اول به دلیل استفاده از نمودار ها و اندیکاتور ها در تحلیل ها و همچنین داده های بسیاری که از نمودار مورد بررسی در سیستم، بارگذاری می شود. همچنین اکثر تریدر ها نیاز به بررسی تعداد زیادی نمودار در لحظه دارند و تحلیل و پردازش به ترتیب آنها امکان پذیر نیست پس نیاز به حجم بالایی از رم دارند.
همچنین اگر سرعت رم پایین باشد پس سرعت بارگذاری این داده ها پایین آمده و دچار کندی و هنگ می شوید و فرصت معامله را از دست خواهید داد.

پس پیشنهاد ما انتخاب حداقل 8 گیگابایت رم و استفاده از رم های پرسرعت ترجیحا کلاس DDR4 است.

گرافیک

اگر در تحلیل خود از نمودار ها استفاده می کنید، پس نیاز شما استفاده از لپ تاپی است که از گرافیک مجزا بهره می برد تا از پس ترسیم و نمایش سریع نمودار ها برآید.
دستگاه های فاقد گرافیک مجزا، از پردازنده برای این منظور استفاده می کنند و چون هدف اصلی پردازنده ها ترسیم و نمایش مدل های گرافیکی نیست، پس باعث تجربه مطلوبی در ترید شما نخواهد شد.

فضای ذخیره سازی

بدلیل استفاده برنامه های تحلیلی و ترید از فضای ذخیره دستگاه برای ذخیره و بازخوانی اطلاعاتی که برای ترید و تحلیل نیاز هستند، نیاز به فضای ذخیره سازی پر سرعت دارید.
برای کارهای ترید و تحلیل نیاز به فضای زیادی برای ذخیره سازی نیست پس انتخاب لپ تاپ های دارای SSD می تواند با توجه به کم مصرف تر بودن SSD ها میزان شارژدهی شما را بسیار افزایش داده و هم سرعت لپ تاپ را به طور قابل ملاحظه ای افزایش دهد.

لپ تاپ مناسب بورس و تریدنیگ

صفحه نمایش

به دلیل استفاده طولانی مدت و نیاز به مشاهده جزئیات در امر تریدینگ نیاز به انتخاب صفحه نمایشی دارید که به چشمان شما آسیب نزند و رزولوشن مناسبی داشته باشد. پیشنهاد ما به شما انتخاب صفحه ای با رزولوشن حداقل HD است.

در صورتی که می خواهید تجربه بهتری در مشاهده نمودارها برای تحلیل داشته باشید، پیشنهاد می شود رزولوشن FullHD را برای لپ تاپ خود در نظر بگیرید.

خصوصیات ظاهری

وزن و بدنه

اگر نیاز به جا به جایی لپ تاپ خود دارید پس یکی از مهم ترین فاکتور هایی که باید برای انتخاب لپ تاپ خود در نظر بگیرید، جنس بدنه و وزن آن است.
نیازی به توضیح نیست که اگر لپ تاپ شما سنگین باشد در حمل و نقل های طولانی مدت باعث خستگی و فشار به بدن شما می شود. همچنین اگر لپ تاپی انتخاب کنید که با یک بار شارژ کردن مدت زمان مورد نیاز برای استفاده شما را شارژدهی کند، پس دیگر نیازی به حمل شارژر که خود وزن نسبتا بالایی دارد نیست.

حالا که با مشخصات لپ تاپ مناسب بورس و تریدینگ آشنا شدین، اگر قصد خرید لپ تاپ مناسبی را دارید کلیک کنید.

کادوی ولنتاین برای عاشقان تکنولوژی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *