آموزش و ترفندهای لپ تاپ و کامپیوتر, آموزش و ترفند

امنیت لپ تاپ با قفل کنسینگتون Kensington

برای ما امنیت وسایل امری ضروری به شمار می‌آید، حال اگر وسیله ما دستگاهی باشد که علاوه بر هزینه زیادی که برایش صرف کرده‌ایم شامل محتوای ضروری و مهمی باشد، بر ارزش آن می‌افزاید.
ممکن است لپ‌تاپتان مورد سرقت قرار گیرد و گاهی اوقات از دست‌دادن اطلاعات موجود در آن جبران‌پذیر نباشد. همچنین، ممکن است احتمال سقوط لپ‌تاپتان از ارتفاع وجود داشته باشد. اینجاست که قفل قابل‌اعتماد Kensington وظیفه نگهبانی و حفاظت از دستگاهتان را برعهده می‌گیرد. قفل‌های لپ‌تاپ کنسینگتون از بهترین قفل‌های بازار هستند. آنها محصولات امنیتی برتری هستند که گزینه‌های متنوعی دارند. تنوع قفل Kensington از قفل های ترکیبی و کلید دار گرفته تا قفل های قابل حمل و غیره است.

قفل کنسینگتون

با داشتن این قفل با خیال راحت لپ‌تاپتان را در اجتماع تنها بگذارید و به کارهای ناگهانی که در حین کار پیش می‌آید رسیدگی کنید و نگران سرقتش نباشید. قفل کنسینگتون یکی از راه‌حل‌های امنیتی و نوآورانه است که هم به‌راحتی می‌توان از آن استفاده کرد و هم با 90٪ از دستگاه‌های تجاری سازگاری دارد.

برای حفاظت از سیستم شما و اطلاعات حساس آنها، مجموعه گسترده‌ای از محصولات امنیتی برای محافظت فیزیکی عرضه شده‌اند. بیش از 25 سال است که قفل‌های لپ‌تاپ اختراع شده‌اند و خوشبختانه قفل Kensington با کارایی بالایی که دارد توانسته است نظرها را به خود جلب کند.

با قراردادن قفل در شکاف K می‌توانید دستگاه الکترونیکی خود را ایمن کنید. کابلی متصل خواهد شد که لپ‌تاپ را به یک وسیله غیر قابل جابه جایی، مانند پایه میز متصل می­کند. با این کار شما مطمئن خواهید بود که در غیاب شما هیچ کس نمی تواند لپ­ تاپ شما را بدزدد.

قفل Kensington

قفل کنسینگتون در کجا کاربرد دارد؟

اگر رایانه خود را  به­ ندرت از خانه خارج می­ کنید چون در منزل از امنیت آن اطمینان دارید، شاید لازم نباشد از قفل کنسینگتون استفاده کنید. با این حال اگر دستگاه خود را در محیط بیرون مانند کافی ­شاپ یا محل کار قرار می­ دهید که افراد زیادی به آن دسترسی دارند، واقعاً به قفل کنسینگتون نیاز خواهید داشت.

هر مکانی که افراد زیادی در آن حضور دارند، می­ تواند یک خطر باشد.  بهتر است بدانید 40 درصد از لپ­ تاپ ها در دفاتر شخصی نیز به سرقت می­ روند. پس اگر در محیط های شلوغ از لپ تاپ استفاده می کنید و نیاز است برای مدتی از آن دور شوید، بهتر است از قفل کنسینگتون برای محافظت از لپ تاپ خود استفاده کنید.

قفل Kensington

لپ تاپ شما از چه نوع اسلات قفلی برخوردار است؟

اکثر لپ تاپ ­ها دارای نوعی شکاف امنیتی در شاسی خود هستند. قفل­ ها می­ توانند به این دهانه متصل شوند که بیرون کشیدن آنها برای سارق سخت می باشد. سه نوع اسلات وجود دارد و شما باید قفل متناسب با آن را خریداری کنید.

یافتن راه حل ایده آل قفل کنسینگتون

برای کسانی که کار در کافی شاپ یا مکان­های عمومی دیگر را ترجیح می ­دهند، قفل لپ­ تاپ قابل­ حمل Kensington’s MicroSaver 2.0  با اتصال به شیار امنیتی Kensington device دستگاه شما را ایمن نگه می­ دارد. کابل فولادی کربن که تا 6 فوت کشیده می ­شود تا دستگاه شما به وسیله جسم مجاور خود محکم شود و نتوان به ­راحتی آن را به سرقت برد. همچنین کابل قفل کنسینگتون، برای بسته بندی آسان تا 3 اینچ کوچک می­ شود.
با استفاده از برنامه ثبت و بازیابی قفل Kensington، مطمئن باشید که همیشه قادر خواهید بود کلید خود را به راحتی تعویض کنید. اگر شما یک متخصص فناوری اطلاعات هستید و به دنبال بهترین راه برای ایمن­ سازی دستگاه­ های کارمندی در سازمان خود هستید، انتخاب قفل طراحی شده برای سهولت در استفاده، مانند Kensington’s ClickSafe 2.0 Keyed Laptop Lock برای شما مناسب است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *