نقد و بررسی بازی, بازی و سرگرمی

درباره بازی رزیدنت اویل 8: Village

به تازگی بازی رزیدنت اویل از جدید ترین نسخه خود رونمایی کرد که معادل فارسی آن دهکده است. اولین نسخه از این بازی محبوب در سال 1996 برای پلی استیشن عرضه شد. همانطور که میدانید ژانر این بازی ژانر وحشت و بطور تخصصی تر حمله زامبی ها هست و شرکت سازنده آن شرکت کپکام است که شرکت شناخته شده ای است.

بازی رزیدنت اویل 8 Resident Evil

بازی رزیدنت اویل 8 نسخه دهکده، داستان مردی را روایت میکند که به دنبال دختر ربوده شده خود در روستایی است که اهالی آن موجوداتی هستند که خیلی مهمان نواز نیستند.

بازی رزیدنت اویل 8 Resident Evil

همچنین این بازی دارای مود آنلاین است. این بازی در رویداد معرفی پلی استیشن 5 در سال 2020 معرفی شد و تاریخ عرضه آن ماه می سال 2021 است.

این بازی برای پلتفرم های پلی استیشن PlayStation، ایکس باکس Xbox، کامپیوتر و استادیا Stadia عرضه شده است. این بازی تحسین های بسیاری برای سبک بازی خود دریافت کرده، اگرچه خیلی ها از سختی های پازل ها و غول های آخر آن بسیار ناراحت بودند.

سبک بازی رزیدنت اویل 8: Village

این بازی مانند نسخه قبلی آن یعنی رزیدنت اویل 7 از دوربین اول شخص استفاده میکند و داستان در محیط یک روستای برفی در شرق اروپا روایت می شود.

بازی رزیدنت اویل 8 Resident Evil

سبک مدیریت فضای کوله پشتی داخل بازی، مانند بازی محبوب این سری یعنی رزیدنت اویل 4 است که با چرخاندن و جا به جا کردن اجسام می توانستید از فضای کیف استفاده بهینه را داشته باشید. نام فروشنده داخل بازی Duke است که می توانید از او سلاح و تجهیزات خریداری نمایید.

همانطور که اشاره شد، بازی نسخه آنلاین دارد که 6 نفره است که عرضه آن تا تابستان سال 2021 به تعویق افتاده است.

داستان بازی

داستان بازی 3 سال پس از اتفاقات رزیدنت اویل 7 روایت می شود. جایی که اتان وینترز (Ethan Winters) با همسر و دختر 6 ماهه خود به نام رزماری زندگی عادی دارند، تا زمانی که سر و کله شخصی به نام کریس ردفیلد (Chris Redfield) و افرادش پیدا می شود و همسر اتان را در کمال بی رحمی میکشند و او و دخترش را ربوده و به روستایی اسرار آمیز در شرق اروپا می برند.

اتان باید روستا را به دنبال یافتن دخترش جستجو کند. روستا توسط گرگنما ها تسخیر شده است که 4 رییس اصلی دارند که هر کدام از طریق قلعه خود در روستا نیروهای خود را رهبری می کنند.

بازی رزیدنت اویل 8 Resident Evil

فرآیند ساخت بازی

فرآیند ساخت بازی 3 سال و نیم قبل از تاریخ معرفی آن یعنی ماه ژوئن سال 2020 آغاز شده که تقریبا 6 ماه قبل از عرضه نسخه قبلی آن می باشد و تیم بدون دریافت بازخوردها از نسخه 7 ام بازی اقدام به ساخت نسخه 8 این سری کرده بود.
در حین ساخت بازی تیم همواره به فکر این بوده که این بازی بیشتر شبیه به فیلمی ترسناک باشد که شما بتوانید بجای نقش اصلی آن قرار بگیرید و مراحل را جلو ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *